منتديات شهد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات شهد

نرحب بكم في منتديات شهد ملتقى الاصدقاء

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

التخن خيبه هههههههههههههههههههههههههههههههههه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عاشقةوائل شرف
شهودي جديد
شهودي جديد
عاشقةوائل شرف

انثى
العمل/الترفيه : تصميم ازياء
المزاج : جنان

التخن  خيبه هههههههههههههههههههههههههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: التخن خيبه هههههههههههههههههههههههههههههههههه   التخن  خيبه هههههههههههههههههههههههههههههههههه I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 09, 2008 5:11 am

فى مرة كان عندى ميعاد شغل مهم جدا .......وكنت رايح اقابل راجل مهم جدا ..الميعاد عنده بالثانية ....المهم دخلت الشركة وسالت عنه قالولى ده فى الدور التاسع ...المهم فضلت مستنى الاسانسير وكان معايا ساعتهااربع خمس تنفار ... بس المهم الاسانسير نزل وركب الاربع تنفار الاسانسير والراجل قاللى الدور الجاى يا استاذ ....بصراحة اتخنقت رحت مولع سيجارة المهم طلع الاسانسير ونزل راح اخد اربع تنفار غيرى وقاللى يا استاذ لو سمحت التدخين ممنوع ......بينى وبنكوا انا اتخنقت اوى ....المهم طلع الاسانسير ونزل وانا كنت طفيت السيجارة وكمان مكنش حد واقف معايا ....قلت قشطة المرة دى حطلع .......نزل الراجل وقالى التدخين ممنوع يا استاذ والمرة دى كان بيزعق ....رحت قايلو ما انا طفيت السيجارة يا راجل يا مجنون انت ...راح قايللى بعلو صوته.. يا استاذ بقولك انت تخييين ممنووووع المهم فى الاخر ضاع عليا الميعاد وضاعت عليا الوظيفة..معلش بقى خيرها فى غيرها
شــهــودهــ
منشأ المنتدى
منشأ المنتدى
شــهــودهــ

انثى
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : .

التخن  خيبه هههههههههههههههههههههههههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: رد: التخن خيبه هههههههههههههههههههههههههههههههههه   التخن  خيبه هههههههههههههههههههههههههههههههههه I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 09, 2008 7:49 am

ههههههههه يثلمووووو دندن cheers cheers
https://shahad.ahlamontada.com

التخن خيبه هههههههههههههههههههههههههههههههههه
صفحة 1 من اصل 1